Výběrové řízení: Pořízení automobilu

VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ

(dle METODIKY ZADÁVÁNÍ ZAKÁZEK PROGRAMU 013 310)

Vypisuje výzvu k podání nabídek na dodavatele veřejné zakázky malé hodnoty podle § 27 a v souladu s § 4 odst. 1 a 2, s § 6 zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, v platném znění (dále jen „Zákona“), na dodávku: „Pořízení automobilu pro Oblastní charitu Trutnov“
Místo podání nabídky a lhůta pro podání nabídky: 
Nabídky musí být doručeny na adresu: ARTENDR, s.r.o., Nádražní 67, 281 51 Velký Osek – poštou, nebo osobně na téže adrese, v pracovní dny od 8:00 do 14:00 hodin. Nejpozději do 27.05.2021 do 09.00 hodin. V případě podání poštou rozhoduje doručení na adresu zadavatele. Termín otevírání obálek: Dne 27.05.2021 v 09.05 hodin na téže adrese. Otevírání nabídek je neveřejné.
Nabídka musí být podepsána oprávněnou osobou a z hlediska požadovaného obsahu musí být úplná.
 
Dokumenty ke stažení zde: